Behaviorální diagnostika a segmentace

Behaviorální diagnostika
a segmentace

Pomůžeme vám porozumět jemným vlivům na udržitelné chování občanů, zaměstnanců, dobrovolníků či zákazníků.

Klíčem úspěšných udržitelných programů a služeb je „znát své publikum“. Pro pochopení vaší cílové skupiny využíváme řadu metod od hloubkových rozhovorů až po komplexní analýzy behaviorálních dat. Tak vám dokážeme poskytnout detailní obraz o udržitelných postojích, motivátorech a chování u lidí, na kterých vám záleží.

Při své práci těžíme ze zkušeností, které jsme získali na špičkových výzkumných institucích v Evropě a Spojených státech. Naši práci konzultujeme s naším vlastním panelem světových expertů, jehož součástí jsou odborníci na klimatickou komunikaci a environmentální výzkum z Yale, Cambridge a Amsterdamu.

Pomůžeme vám zjistit, jak motivovat k udržitelnosti vaši cílovou skupinu. 

O čem přemýšlíme

Pokud jste tedy jedni z těch, kteří najednou disponují volným časem, máte teď ideální příležitost vzdělávat …

Většina lidí v našem pilotním šetření odpověděla, že by se chtěla chovat ekologičtěji. Často jim …

Průzkum veřejného mínění od PEW Research Center provedený těsně před nástupem pandemie COVID-19 přináší výsledky, které …

Od expertů na lidské rozhodování a chování často slýcháváme, že lidé mají tendenci podceňovat změny, …

Nová publikace: Komunikace změny klimatu v Česku a Indii Behaviorální výzkum zabývající se změnou klimatu …

Jak mladí lidé vnímají změnu klimatu? Mladí lidé budou čelit těm nejhorším dopadům klimatické změny. …

Další články